تبلیغات ارزان ... تبلیغات ارزان ...
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. پس از مطالعه مطالب نظر خود را اعلام فرمایید.

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


تبلیغات ارزان ...

تبلیغات خود را با ارزانترین و بهترین قیمت به ما بسپارید
بازاریابی تبلیغات
موضوع: <-CategoryName->

لطفاً ، برای حمایت از ما از وب سایت زیر بازدید کرده یا در آن عضو شوید.

بازدید کننده گرامی

سلام

همینطور که از نام این پست مشخص شده من قصد دارم برای تشویق شما کاربران باکس24 به خرید تبلیغات اقدام به بازاریابی کنم. در این روش، شما افراد را برای خرید تبلیغاتشان به من معرفی میکنید و به میزان 5 درصد از هر خریدی که این افراد انجام میدهند؛ از من هدیه میگیرید. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.

کسب درآمد آنلاین

با یک مثال ساده توضیح میدهم:

شما کاربر a هستید و من هم empror هستم. وقتی شما کاربر b را به من معرفی کنید و این کاربر بسته های تبلیغاتی مورد نظر خودش رو از من خریداری کند، شما به میزان 5 درصد خریدی که کاربر b از من انجام میدهد از من هدیه میگیرید. هدیه شما به دو روش به شما پرداخت میشود:

1-هدیه شما میتواند از همان نوع تبلیغاتی باشد که شما برای من بازاریابی کرده اید که به تبلیغ شما اضافه میشود. بنابراین شما باید مشخصات تبلیغی از همان نوع به من اعلام کنید تا تبلیغ شما توسط من و در اکانت من به ثبت برسد.

2-معادل ریالی همان 5 درصد که شما برای من بازاریابی کرده اید را در اول هر ماه به حساب بانکی شما واریز میکنم. ( بهترین و سریعترین روش. )

من از کجا تشخیص میدهم که شما معرف چه کسی هستید؟

کاربر معرفی شده از طرف شما، متن زیر را در پیام خصوصی برای من ارسال میکند. متن پیام خصوصی به شرح زیر است:

من کاربر b هستم و برای خرید ( نوع تبلیغات ) از طرف کاربر a به شما معرفی شده ام. من را راهنمائی کنید.

کاربر معرفی شده از طرف شما، برای ارسال پیام خصوصی اش میتوانید نام کاربری من را در تاپیک زیر دیده و پیام خصوصی اش را ارسال کند. همچنین میتواند اینجا کلیک کرده و آموزش تصویری ارسال پیام خصوصی را مشاهده کند.

http://bux.tirage24.com/forum/?fmid=4&sfmid=43&rtid=6404

و اما، قیمت ها و تعرفه ها:

قیمت ها و تعرفه های این طرح 50 درصد از قیمت های فعلی باکس24 ارزانتر است. برای آگاهی بیشتر، به تعرفه های زیر ( جداول شماره 1 و 2 ) توجه و مقایسه کنید:

جدول شماره 1) تعرفه های کنونی تبلیغات در باکس24

 

جدول شماره 2) تعرفه های پیشنهادی من به شما با 50 درصد تخفیف ( به جز آگهی کلیکی استاندارد و آگهی عضویتی، بقیه موارد پذیرفته میشود.)

 

نحوه ثبت سفارش و پرداخت برای افرادی که از طرف شما معرفی میشوند:

1-وجه سفارش خود را ترجیحاً از طریق پایا ( که برای شما کارمزد نداشته باشد. ) یا از طریق کارت به کارت به شماره کارت یا شماره حسابی که در زیر نوشته شده واریز میکنید.

2-مشخصات تراکنش واریزی خود را همراه با مشخصات کامل سفارش تبلیغاتی خودتان از طریق پیام خصوصی که کمی بالاتر توضیح داده شده است اعلام کرده و منتظر بمانید.

3-من طبق روال همیشگی، تبلیغ شما را در پنل خودم ثبت کرده و منتظر تأیید مدیریت میمانم و تصویر سفارش فعال شده شما را از طریق پیام خصوصی برایتان ارسال میکنم.

محل درج بنر درآمدزای باکس24

 

ممنون.

 


نظرات شما عزیزان:

مازیار
ساعت15:34---19 تير 1392
شما دیگه کار نمیکنید؟پس چرا ایمیلتونو چک نمیکنید
سلام جناب آقای مازیار پیرنطاق، من از تاریخ 13 جولای ( 22 تیرماه ) هیچ ایمیلی از شما دریافت نکرده ام. طی مکاتبات ایمیلی، شماره همراهم را به شما دادم تا اگه کار فوری مربوط به سفارش تبلیغ داشته باشیدبتونید راحت تر با من در تماس باشید. میتونید با پیام کوتاه، زودتر به پاسخ هاتون برسید و فرصت رو از دست ندهید. آخه تا وقتی میشه با پیام کوتاه و در همون لحظه، کاری رو پیگیری کرد چرا باید به انتظار بنشینید که من ایمیل یا نظرات وبلاگم رو ببینم!!! ایام به کامتان empror


مریم
ساعت19:24---14 ارديبهشت 1392
من تو شرکتی هستم که ادوات موسیقی و صدابرداری و نورپردازی داره در صورت اینکه بخاین می تونم بهتون کمک کنم

مهدی
ساعت8:51---14 فروردين 1392
سلام تمایل به همکاری باشما رو دارم

آدرس وبلاگم www.mzkh5.rozblog.com
سلام دوست عزیز، فکر میکنم بهتره شما پلن و برنامه کاریتون رو به تفسیر به ایمیل زیر برای من ارسال کنید و دقیقاً بگوئید که از من چه انتظاری دارید. کاملاً دقیق و واضح، تا بهتر بتونم نتیجه گیری بکنم و تصمیم بگیرم. ایمیل: empror_24@yahoo.com ایام به کامتان empror


مهدی
ساعت19:26---13 فروردين 1392
حالا من که نمی تونم وارد چت روم بشم ارور 409 همش به میده الان حدود دوهفته هست که کلا کارنکردم

اومدم یک کاربری جدید درست کردم بعد با اون از طریق پشتیبانی تیکت ارسال کردم هیچ جوابی بهم نداد بعد من دسترسی نداشتم امروز حسابی ناراحت شدم کلا ازش سرد شدم ولی بهشون بگین دنیا بی حساب وکتاب نمیشه الان با مهسا از طیق ارسال پیام خصوصی از طریق ایدی دوستم براش پیام میدم درضمن ممنونم که جوابم رو میدی
سلام دوست عزیز، من فقط یه راهنمائی کوچولو کردم، همین. ایام به کامتان empror


مهدی
ساعت8:56---11 فروردين 1392
سلام


راجب اینکه ذهنیتم چی باشه اینو بگم


همون سایتی(باکس24) که شما ادعایش رو میکنید پشت برده کارهایی میکنید که به نفع خودتان باشه


درضمن اگر مشکلی هم نداره به نظر شما خیلی عالی هست


چرا چراهایی زیادی پشت پرده داره به محض برداشت از حسابم که از مبلغی که سرمایه گذاری کردم نام کاربریمو مسدود کرد که نتونم واردش بشم حالا تو میگی من تبلیغات بزارم شماره های رو هم که گذاشته نه جواب میده و اکثر موقعه ها هم خاموشه دوست دارم بهش اطلاع رسانی کنید این وضعش نیست
سلام دوست عزیز، من که از باکس24 راضی هستم. کسانی که از طریق من تبلیغات سفارش داده اند هم راضی هستند. شما شاید مشکلی داشتید که مسدودتون کردند. من چند بار مشکل پیش اومد و نتونستم از طریق تیکت و اس ام اس و ایمیل مشکلمو حل کنم و رفتم توی چت روم و با ادمین چت کردم و مشکلمو گفتم و حل شد و هر وقت هم ادمین نبود از طریق مهسا خانم بهشون پیغام دادم باز هم مشکلم حل شد. به شما پیشنهاد میکنم از طریق چت روم اقدام کنید چون چت روم به مسدود بودن اکانت شما ارتباطی نداره و میتونید واردش بشید، همین. ایام به کامتان empror


sayyed hamid
ساعت21:56---10 فروردين 1392
سلام به همه.



مریم خانوم دست گلت درد نکنه من خیلی راضیم.



دوست داریم و ایشالله همیشه اینکارو ادامه بدی
سلام دوست عزیز، شما لطف دارید. حداکثر سعی خودمو میکنم که همه از من راضی باشند. ایام به کامتان empror


مهدی
ساعت15:12---10 فروردين 1392
سلام

امیدوارم خوب باشه خودتون باشید اعتماد میکنید

امیدوارم طرحتون رو بررسی کنید

تبلیغ گذاشتن تو سایتی که خود نفرات مبلغهای دران دارند بی فایده است برو دنبال طرحی دیگه
سلام دوست عزیز، بهتر بود قبل از اظهار نظر، به غرفه تجاری من در انتهای تالار باکس24 مراجعه میکردید و سپس نظر می دادید. این که هر کاربری با هر عضویتی به جای پرداخت بهای کامل تبلیغاتش به باکس24 بیاد و 50 درصد ارزش واقعی اش رو به من بده و من براش تبلیغ مورد تأیید خودش رو بگذارم کجاش اشکال داره. تا حالا چند نفر اعتماد کردند و تبلیغشون رو به من واگذار کرده اند و راضی هستند. اعتماد کردن یا نکردن افراد به ذهنیت خودشون برمیگرده و شما میتونید اعتماد نکنید. ایام به کامتان


محمد
ساعت10:05---6 فروردين 1392
سلام یه پیشنهاد دارم برات

برو تو سایتای پربازدید و مهم بنر تبلیغاتی بزار

چرا این پیشنهاد رو بهت میدم؟ چون خودم طراح بنرم و با برنامه های گرافیکی سر و کار دارم از طرفی هم تو سایتای PTC سر و کار دارم و تو چندتاشون عضو هستم. همه جور بنر متحرک با فرمت GIF طراحی میکنم اگه دوست داشتی راهنمایی قرار دارن بنر با کد HTML رو هم بهت یاد میدم قیمتهام هم خیلی کمتر از بازاره یه سری بزن
سلام دوست عزیز، بسیار از لطف شما و راهنمائیتان ممنونم. ایام به کامتان


مهدی
ساعت22:44---5 فروردين 1392
با سلام و ضمن تبریک سال نوی ایرانی

من یه درخواست و یه خواهشی از شما داشتم .نمیدونم قبلا کسی این کار رو انجام داده یا نه.و نمیدونم که اصلا عملی هست یا نه.

درخواست من اینه که.با توجه به روندی که باکس 24 در پیش گرفته پیشرفت کاربرای تازه کار رو خیلی کند کرده .من قبل از اینکه تعداد آگهی های 6 تومانی رو کاهش بدن روزی حد اقل هزار تومان درآمد داشتم ولی الان هر 2 یا 3 روز یک بار هزار تومان میشه.

درخواست من از شما اینه که شما تو باکس 24 کمی پول به من قرض بدید تا من بتونم زیر مجموعه اجاره کنم.حداقل تا سقف زیر مجموعه کاربرای عادی.بعد.طی چند روز درآمد حاصل رو به شما پس میدم و ضمن این از تعرفه های تبلیغاتیه شما 5000 کلیک مینی خریداری میکنم.من اهل دوز و کلک هم نیستم اگه بخواید تا آدرس خونه و هر چیزی رو که بخوایید به عنوان ضمانت به شما میدم.لطفا با این کار موافقت کنید.

لطفا پاسخ من رو ترجیحا تو وبلاگم به صورت نظر خصوصی و یا به آدرس ایمیلم ارسال کنید.

بسیار ممنون از شما

نام کاربری باکس24 من هم

yase_siah


سلام دوست عزیز، هر کسی برای پیشرفت خودش باید هزینه کنه و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که به درخواست شما پاسخ منفی بدهم. ایام به کامتان


مرتضی
ساعت22:36---5 فروردين 1392
سلام و خسته نباشین

این آیدی منه تو آدرس ایمیل گذاشتم میخواستم بیشتر باهاتون در مورد آگهی ها برای سایتم و سایت 24 بیشتر بدونم

خواستین منو اد کنین بیشتر اوقات آنلاینم

ممنون و سپاس

فعلا . . .
سلام دوست عزیز، من به علت مشغله کاری توی یاهو زیاد آنلاین نمیشم. لطف کنید اگه توی باکس24 عضو هستید از طریق پیام خصوصی در باکس24 با من ارتباط برقرار کنید چون من در روز حدود 10 ساعت اونجا آنلاینم. اگر هم عضو نیستید از طریق بنرهایی که در وبلاگ گذاشته ام اقدام به عضویت کنید تا بتونیم با هم در ارتباط بمونیم. منتظر شما هستم. ایام به کامتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :مریم | لينک ثابت |شنبه 3 فروردين 1398برچسب:بازاریابی تبلیغات,بازاریابی,5 درصد هدیه,5 % هدیه,تبلیغات,تبلیغات ارزان,باکس24,تبلیغات در باکس24,انواع تبلیغات,|



موضوعات

آرشیو دفتر

مرداد 1392
اسفند 1391


نویسنده وبلاگ :


افتتاح فروشگاه شارژ امپرور

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


لینک دوستان

20ترین راههای کسب درآمد
http://kasbdaramedd
داستان های جالب و خواندنی
1000 تومان حق عضویت در پروباکس
کسب درآمد اینترنتی
بهترین سایت های کسب درآمد
مادر جونم...
درآمد اینترنتی برای همه
bia 2 dal
خرید عینک آفتابی مردانه
خرید عینک آفتابی اصل
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی پلیس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات ارزان ... و آدرس empror.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com